Autor: 021.rs

Novi Sad
10.11.2022.
10:58 > 13:03
Saobraćajni policajac od jutros stoji u centru Novog Sada, kod Gimnazije "Jovan Jovanović Zmaj", i kažnjava bicikliste koji tuda prolaze.

Komentari 111

  • Antiseljak

    17.11.2022 12:59
    Vlada@ Slažem se ponovo, tako je to kada se neko usreći da je i seljak i budala odjednom, ukomponovano sa teškom lažovčinom i egomanijakom koji laje i reži na svakoga ovde a upravo sam ispoljava 90% loših osobina kakve pripisuje drugima dok glumi nepogrešivu veličinu. A sada je znači 90%, nije više "sasvim normalno"? A na tom istom sajtu mapa gde je nacrtano kako NIGDE u centru ovo nije dozvoljeno, samo što bi to za tebe onda bilo 80%, ne može seljačina da prihvati da nije u pravu i svako ko se ne slaže sa mišljenjem takve veličine je seljak a sada i budala. U centralnoj pešačkoj zoni što je Kartner ulica, a što je uporedivo sa našim centrom, vožnja bicikla nije dozvoljena ali ne, ti si seljačina koja je vozila ni manje ni više već baš tamo pa kada neko i odvoji vreme da takvoj budali nabije na lažljivi nos pravu istinu onda pokazuješ svoju "stručnost" i "znanje" uzvratnim nabijanjem novih uvreda. Retko si ogavan ološ. Pu.
  • Vlada

    17.11.2022 11:10
    @Antiseljak

    Propisi na koje se pozivaš pokazuju da je biciklistima u Beču dozvoljeno da se kreću biciklističkim stazama, multifunkcionalnim stazama i kao što si naveo - pešačkim stazama gde je to eksplicitno dozvoljeno. Neka od ove tri opcije postoji u 90% centra Beča, kroz pešačke zone i svuda. Nažalost, kad se neko usreći da je i seljak i budala odjednom, ne pomažu mu ni svi linkovi na svetu da shvati da "pešačka zona" nije jedan monolitni koncept priarno stvoren za uzimanje para od iznajmljivanja bašti, nego može da funkcioniše i tako da odgovara svima.
  • Antiseljak

    16.11.2022 12:01
    Vlada@ Znači nisi samo ovde već se ne ustručavaš ni u Beču da pokažeš kakav si seljak dok druge tako nazivaš? Evo ti seljačino stranica njihove vlade https://www.oesterreich.gv.at/themen/freizeit_und_strassenverkehr/rad_fahren/Seite.610300.html koja navodi pravila za vozače bicikla. Malo dole pod "Benutzung von Verkehrsflächen und Fahrverbote" - Upotreba saobraćajnica piše između ostalog i ovo: "Fußgängerzonen in Schrittgeschwindigkeit und nur dann, wenn dies durch Beschilderung ausdrücklich erlaubt wird" - pešačke zone brzinom pešaka i samo ako je ovo eksplicitno dozvoljeno znakom. Ali u pravu si ipak u jednom - ne može se to seljaku objasniti.
  • Vlada

    15.11.2022 10:58
    @BoeserWolf
    Više put vozio bicikl kroz centar Beča pošto je to tamo dozvoljeno i sasvim normalno, štaviše uvek navodim Beč kao primer - za bukvalno 10 sekundi možeš da odeš na google maps i vidiš bicikliste u pešačkoj zoni na svakom ćošku. Ali ne može se to seljaku objasniti.

    @pismen
    Biciklistička staza koja ide preko pešačkog prelaza je deo tog prelaza i dužan si da staneš. Ako ne možeš da razumeš normalno, naučiće te zatvor, ili nešto gore.
  • mala mira

    14.11.2022 20:38
    ljepotica
    samo dva dana da na ulicama bude svedska policija da vidis sta ce bude
  • Talandara

    14.11.2022 17:15
    Kazna
    Samo deri milicijo moja samo deri
  • pismen

    14.11.2022 13:58
    @bivsi biciklista
    "ako nekad ozdravim i skinem gips, posle povrede u saobraćaju, kao bicikliste na pesackom prelazu kog nije propustio" hajde obrati paznju na ovaj detalj u tvom izlaganju "bicikliste na pesackom prelazu", biciklista nije pesak, ne moze da ispoljava svoja sizofrena cepanja tako sto malo ulece na trotoar, malo na kolovoz, a (desi se ponekad) i na biciklisticku stazu. Razrezao bih ja vama lepo evropske kazne za vase divljanje pa da vidite kako cete pevati Odu radosti!
  • BoeserWolf

    14.11.2022 13:35
    Posto mnogi vole da pričaju da je NS mali Bec: provozajte tamo bajs kroz pešačku zonu, ne samo u centru nego bilo koju pešačku zonu, trotoar, pesacki prelaz, pa se buni kad te pljenu po džepu.

    Postoje i tzv. fairness zone, i pesak uvek ima prednost nad biciklistom.
  • Арсен Лупен

    14.11.2022 12:15
    ...
    @002211
    Злуради коментари?! Погледај шта ти пишеш месецима пре.. Лицемер ухлебљени.
  • Bojan

    14.11.2022 11:10
    @Pavle
    A deci nije mesto da trčkaju sama po centru grada.
  • 002211

    14.11.2022 08:49
    Kakvi zluradi komentari, vi mora da ste garant iz bosne.
  • Vita

    14.11.2022 07:21
    Predlog
    Mogli bi i u N. Sajma da naprave reda, ispred Petefi Šandor škole. U toj ulici odavno nije dozvoljeno voziti bicikl po trotoaru, ali se biciklisti prave ludi.
  • brk

    13.11.2022 22:09
    @mrk
    da si ti meni živ, zdrav i informisan, više od decenije postoji dopunska tabla za prolazak biciklista kroz pešačku zonu kroz njegoševu i modene
  • Pađenski

    13.11.2022 15:07
    A i jesu bezobrazni...
    Ako vide pješaka na sto metara ispred sebe na stazi,histerično zvone.
  • Građanin Toša

    13.11.2022 14:43
    Što se mene tiče, mogu da me kazne tek kada budu ukinuli ili onih 1500 dozvola za ulazak u pešačku zonu ili samu pešačku zonu kao takvu. Dotle nemam nameru ni da stanem ni da se legitimišem. Nemaju osnova da me kazne jer ja na biciklu ugrožavam pešake neuopredivo manje nego oni s motornim vozilima.
  • mrk

    13.11.2022 13:29
    otkad to sme u njegosevoj bajsom? pa ima znak za pesacku zonu kod rampe na pocetku ulice od strane trifkovicevog trga
  • Moriarty’s dream

    13.11.2022 10:50
    Vidim odlično do kraja nosa
    Pavle
    11.11.2022 • 00:07
    Svako ima svoju priču
    Biciklistima i trotinetima nije mesto gde su pešaci i mala deca.Ako i prolaze treba da ih guraju. U zadnjih nekoliko godina video sam naletanje biciklista na malu decu. Pešaci moraju biti zaštićeni na pešačkim stazama.


    Tako je, zabraniti ta ‘oruđa smrti’ kao sto su biciklovi i trotineti, dozvoliti dizelase po gradu koji će lepo uništiti celu planetu da se ta deca koju ‘stitimo’ ne muče do penzije…
  • Schwargla

    13.11.2022 10:30
    Lepo. A zašto se "kontrAverzni bizmismeni", ekipa sa najvažnijom članskom kartom u Srbistanu, razne tzv. pevaljke i pevači, kao i razni drugi "intelektualci"
    sa besnim automobilima i motorima koje voze besomučnim brzinama i niko ne odgovara NIKAD za tako nešto..
  • Vlada

    12.11.2022 18:33
    @gradjaninX

    Kakvo bolesno shvatanje sitnog lopova, pa nije primarni posao grada da zarađuje pare, nego da se brine o svojim građanima. A ko sam od sebe ne može da skapira zašto je biciklistički saobraćaj važniji od kafanskih bašti, taj nema dovoljno sivih ćelija ni da mu neko to objasni.
  • gradjaninX

    12.11.2022 16:31
    "
    Ciri
    10.11.2022 • 14:23
    A bitno da kafići mogu bašte da otvaraju gde im se ćefne, ne možeš kao čovek ni da hodaš."

    Da, ali ne za 100 evra koliko bicikli kosta. Sta bi ti za 100e? Da pedalas autoputem? Nemas registraciju, obaveznu opremu, dva znaka ne umes da procitas, a bunis se?! Taj sto je u centru ilegalno (ako je ilegalno) postavio bastu, taj u budzet (iz koga politicari kradu) mesecno ubacuje milione dinara...Naso si sa kime da se poredis...
  • Milan

    11.11.2022 17:17
    Zašto kažnjavaju samo u centru
    Pa zato što se u centru najviše vidi
  • KLF

    11.11.2022 16:05
    Koliko se ja sećam, popovi za vreme svojih skupove parkiraju audije odmah tu pored na košarkaškom terenu u Jovinoj. Dokle god policija to ignoriše a kažnjava bicikliste za mene su samo ulični reketaši čiji autoritet ne priznajem.
  • Mirjana

    11.11.2022 15:11
    Ulica zlatne gredw
    Tu gde policija kaznjava bicikliste mogla bi nocu da kaznjava one koji vrse veliku i malu nuzdu, povracanu...zato sto je taj deo neosvetljen i oseca se kao javni wc kada tuda prodjes. Tu stanujem preko puta Jovine gimnazije i svaki dan tu prolazim. Pesacka staza je pod nagibom I mame s bebama u kolicima kao i stariji ljudi moraju da se krecu kolovozom
  • bivsi biciklista

    11.11.2022 12:16
    ako nekad ozdravim i skinem gips, posle povrede u saobraćaju, kao bicikliste na pesackom prelazu kog nije propustio (primetio) auto koji je skretao uslovno levo, kupiću Ladu Nivu, i necu paziti kako vozim. Jos bolje ako ima dizel, da malo i trujem i smrdim
  • Džoni

    11.11.2022 12:07
    Veće su kazne
    Pre nekoliko godina sam vozio bajs kod Snp-a i kod sudije za prekršaje platio 12000. Bio sam u čudu što su me kaznili, godinama sam vozio tuda. Sad je opet dozvoljeno, tuda da se vozi.
  • Dr Vucelja

    11.11.2022 06:08
    Hm
    Biciklisti redovno misle da imaju prvenstvo prolaza kao pesaci i ocekuju da im auto stane.Oni su ucesnici vozaci.Tako da u pesackoj zoni kao i na pesackom prelazu nemaju sta da traze jedino da guraju pored sebe.
  • Pavle

    11.11.2022 00:07
    Svako ima svoju priču
    Biciklistima i trotinetima nije mesto gde su pešaci i mala deca.Ako i prolaze treba da ih guraju. U zadnjih nekoliko godina video sam naletanje biciklista na malu decu. Pešaci moraju biti zaštićeni na pešačkim stazama.
  • Deki

    10.11.2022 22:30
    Kupio Sam bajk

    Prosle godine smo satro proglaseni za grad biciklova , Novi Amsterdam , subvencije za iste ,
    ove godine kazna 5 soma...

  • Fluidna realnost

    10.11.2022 21:34
    @Realista
    Hoćete li biti tako ljubazni da navedete član ZOBS-a koji se odnosi ovo što ste napisali? Koliko mi je poznato u Novom Sadu ne postoji nijedan pešački prelaz koji seče biciklističku stazu.
  • Realista

    10.11.2022 20:20
    @Mirko... i ZOBS
    U reonu pešačkog prelaza koji seče biciklističku stazu, prvenstvo ima PEŠAK a ne biciklista ili ako postoji semafor, pešak ima prvenstvo ako je na semaforu zeleno za pešake.
  • Pavle

    10.11.2022 19:24
    Generalizacija
    Nekog uplaši bahati dostavljač na bajsu pa zamrzi sve bicikliste. Po "pešačkoj zoni" jedva se mimoilaze pešaci, biciklistima je bliže da zaobiđu Zmaj Jovinu.
  • živela deca idiota

    10.11.2022 17:44
    @Pjubikher

    U prevodu ne smeš da pustiš da ti dete baulja po Dunavskoj dok ti sediš u bašti i piješ kafu, stvarno greota.
  • Mirko

    10.11.2022 16:51
    Zakon je tu da se poštuje...
    ...ali ja bih voleo da vidim statistiku koliko je bilo nesreća po tom pitanju.
    Ja sam i biciklista i pešak po centru, a i vozač po drugim lokacijama..
    Od onoga što vidim po centru je užasno sužen prostor za šetanje - to nikome ne smeta očito, i vidim većinu dostavnih biciklova kako "nervozno" prolaze kroz masu, a od ostalih biciklista, uglavnom su "klinci" koji se iživljavaju nad biciklovima.
    Ostali uglavnom voze normalnom brzinom i putanjom, tražeši "rupu" kroz reku pešaka, i sve proše bez problema.
    Ja lično usporim i idem brzinom "reke", naravno ne zvonim, ali se često ljudi samoinicijativno sklone tj naprave mi mesta.
    Ne idem često, ali idem, tj išao sam.

    Malo da se bašte sabiju, pa će biti za sve. Svaka bašta po metar, i može 2m staza za bicikliste po sred srede ulice, npr., od Miletića tj crkve, do glavnog ulaza u JJZmaj. I ograničiti na 15 km/h.

    I jedna mala digresija, za sve koji kude bicikliste - kad idete na pečaški prelaz, gotovo uvek sečete bici stazu da bi stigli do ivice prelaza kod semafora. Pazite ko ima prednost, uglavnom niste u pravu. Nisu biciklisti Bogom dani, ali često imaju pravo tamo gde mislite suprotno...
  • Miki

    10.11.2022 16:51
    Harač
    Od nečega mora da se podeli obećani novac, a da se niko ne drzne u njihovo blago(kasu).Najbolji način za to je po sirotinji a uz to se propagira vožnja bicikla...a onda kuda.Kolovozom gaze bahati trotoarom kažnjavaju glavati pa sirotinjo biraj kuda
  • Dengadelija

    10.11.2022 16:49
    Tako je
    Konacno da se sete da kaznjavaju bicikliste,krajnje vreme je bilo. Bravo za policiju.
  • Грађанин

    10.11.2022 16:48
    А Г класа (или шта је већ сада уместо г класе) на тротоару испред далтона ништа.

    А полицијо гадиш ми се.
  • Pjubikher

    10.11.2022 16:47
    E napokon nesto pametno da urade. Jbte ne smes dete pustiti samo da hoda kroz Dunavsku I Zmaj Jovinu od idiota na biciklima.
  • Miloš

    10.11.2022 16:28
    Nije daleko dan kada će pešaci morati da se obračunavaju sa biciklistima ,šetačima kućnih ljubimaca,bahatim parkiranjem na trotoarima,vozačima trotinet a.........kako su u drugim državama to uspeli da reše?......kako nas sa tim ne ,,zaraze,,već sa ,,demokratijom,,...baš su pokvareni.....
  • @taksista

    10.11.2022 16:19
    ...
    vi bar taxisti se pridrzavate reda.kanta za otpatke vam u krugu stajalista a smece sibate kroz prozor...
  • ns ja

    10.11.2022 16:14
    Zapravo OK je da oderu od kazni vozače glovo bicikala koji non stop voze nasilnički i agresivno!!!

    E onda ove japije sa trotinetima koji bi, kao i glovo biciklisti, gazili tuđu decu koja su se drznula da bezbrižno trčkaraju u pešačkoj zoni!?

    Ali rebati bicikliste koji se kreću brzinom pešaka je čist idiotizam, i zaista liči na bezočni harač! Čemu služi policija ako im je za svaku sankciju jedini kriterijum uravnilovka - a zašto oni ne rade nešto-za promenu!? NPR da razlikuju biciklistu manijaka od normalnog vozača!?

    Još da napomenem, da za bicikl NE TREBA dozvola, pa mi vozači ipak moramo da budemo svesni da bicikl SME da vozi i nervno rastrojen, nepismen, malouman pojedinac, itd, a automobil samo onaj koji ima validnu vozačku dozvolu - što vozače motornih vozila svrstava u kategoriju ODGOVORNIH lica - za bicikliste ovo ne važi!!!

    Kao i pešake koji trče preko 6 traka i ostrva, tako i manijake bicikliste -kažnjavati (ali selektivno -NE SVE!!!)

    NOVI MOMENAT: u jednosmernim ulicama u gradu biciklisti imaju pravo da voze u kontrasmeru!!! Ala sam im se napsovao svega i nasekirao, dok nisam saznao za ovaj novi saobraćajni izuzetak (videćete na saobraćajnom znaku za "zabranjeni smer" tablu sa napomenom!) Sada kad znam, pozdravljam ovu olakšicu za bicikliste, pa upozoravam i ostale vozače koji ne znaju - da se informišu i pripaze!!

    A za bašte kafića i sivonje parkirane u cveću šta reći osim da su nam panduri p.čketine obične pa se istresaju na biciklistima!
  • Građanin u pokušaju

    10.11.2022 16:03
    Dok čitamo ovaj tekst, 50tak metara od policijske patrole je kod kafića nepropisno parkiran audi q7 i zakrčuje saobraćaj iako je 2 m od njega parking.
    I tako je danima, nedeljama.
    Ali takve ista ta policija ne dira.
    Zašto?
    Zbog kafića?
    Jel' ne smeju jer znaju da tako parkiraju samo rođaci, partija i bratija a onda im neko natrlja nos što su ih uopšte dirali?
    SRAM VAS BILO!!!
  • Sale

    10.11.2022 16:01
    Bicikl je prestao da bude prevozno sredstvo i postao simbol - vožnjom istog šaljete poruku okolini da ste ekološki osvešćeni, u dobroj formi, jednom rečju emancipovana osoba. Ako ste i džiberčina, transformisaćete se kupovinom bicikla u pristojnu, uz to cool osobu (kućni ljubimac više nije dovoljan). Nema veze ako nekog očešete, udarite, ili Vašom krivicom budete povredjeni. Audi i Golf nisu više u trendu - možete da se bahatite i biciklom za manje pare.
  • Bole

    10.11.2022 15:47
    Centar je za bicikle i ne pada mi na pamet da prestanem da vozim tuda ikada.
  • Mina

    10.11.2022 15:44
    Ha ha ha
    One u autu ne sme policija ni da pogleda
    Među biciklistima je manje SNS kadra a I VIP gospode
  • Vozaci

    10.11.2022 15:36
    Ja sam sad u Italiji video da svi voze po centru grada, bez ikakvog problema. I ne desavaju se nesrece. Ako je vama ovo problem pored svega sto se desava u zemlji onda blago vama.
  • Zajec

    10.11.2022 15:33
    Treba kazniti bicikliste i ove na trotinetima koji voze u pesackoj zoni.
    Ali isto tako treba kazniti i dostavna vozila i dzipove G klase koji se parkiraju u zoni za pesake i na biciklistickim stazama
  • Saša

    10.11.2022 15:06
    Biciklista težak 70 kg koji se kreće brzinom od 20km/h može lagano da ubije neko dete od 10kg. Ne znam šta nije jasno! Pešačka zona je za pešake. Moram dete da držim za ruku i uz mene da je ne bi neki ludak koji jurca pokupio.
  • Taxista

    10.11.2022 15:06
    Bravo milicijo, sve to treba pohapsiti i oterati na visedecnijske robije!
    Zbog tih biciklista ne mogu lepo da vozim velikom brzinom!
  • Laloš Boy

    10.11.2022 14:50
    I treba!!! A one što se svako veče trkaju po Vojvođanskim bulevarima ne treba dirati. Ipak su oni viđeniji građani ili deca istih!!! Vojvodino moja,usmrdeli te raznorazni ološi.
  • Tja

    10.11.2022 14:46
    Meni dovoljno da im vidim ova lica i kako glume neke jako vazne likove. I onda kad mu se pored te namrstene glavurde parkira baja sa Q8, smeska se i piska u gace. Svi znamo da je ovo obicno treniranje strogoce, ali oni bas vole da se uzive u to, loze se jako.
  • Bane ns

    10.11.2022 14:38
    Konačno
    Realno biciklisti ugrožavaju pešake u PEŠAČKOJ ZONI. Više puta sam sklanhao decu ispred točkova nekog bicikla. Nije im mesto tu
  • LjubicaBuba

    10.11.2022 14:36
    Biciklisti
    Ruski rulet je pesaciti i ulicama Zarka Zrenjanina, vojvodjanskih brigada i u mnogim drugim. Jos i bezobrazno zvone da im se sklonis.
  • pajo patak

    10.11.2022 14:36
    biciklisti
    pozdravio vas Basara, a pitanjce za nadležne: zašto ih kažnjavate samo u centru ?
  • Rade

    10.11.2022 14:35
    Samo je budali normalo da vozi bicikli kroz pesacku zonu .
  • Daca

    10.11.2022 14:33
    Predlog
    Treba ih kažnjavati voze pešačkom zonom i još zvone nama pešacima da se maknemo.
  • Чика Стева

    10.11.2022 14:29
    Пре више година, на моје очи, тик испред градске куће један еколошки свесни вегански бициклиста је излетео иза ћошка на свом љубљеном двоточкашу и ударио и преврнуо колица са бебом... Тада је вожња бициклом још увек била забрањена у центру и само су се највеганскији бициклисти усуђивали да ту рекламирају своју еколошку надмоћност, а годинама након тог догађаја, шетајући туда своју децу као кроз ратну зону, чини ми се да ће ускоро центар бити затворен за пешаке, а отворен само за новокомпоноване министре, височанства, митрополите, свеце, БОГОВЕ којима не приличи да додирују асфалт ногама већ само точковима својих урбаних карбонско-алуминијумских бицикли. Једина нада је да се у борби за превласт истребе међусобно са оним дивним људима који возе тротинете јер им је тешко и педале да врте.
  • Ciri

    10.11.2022 14:23
    A bitno da kafići mogu bašte da otvaraju gde im se ćefne, ne možeš kao čovek ni da hodaš.
  • Taksista

    10.11.2022 14:21
    Biciklisti nisu pešaci, biciklisti nemaju pravo prvenstva nad automobilima, biciklisti su najgori učesnici u saobracaju
  • Sabahudin

    10.11.2022 14:19
    Omerović
    Dobro su se setili. Sam termin "Pešačka zona" govori sve. Stoga, kazne za one koji voze bicikl tamo gde je to zabranjeno.
  • Bbb

    10.11.2022 14:17
    Www
    Losi vozaci mrze bicikliste! Policijo prvo kaznjavajte bahato parkirane po bulevarima!
  • Aleksej

    10.11.2022 14:13
    Srpska Nepismena Stranka
    Tako i treba kada smo to dopustili. Gde je sada kriticna masa da napravi protest???
  • Vlada

    10.11.2022 14:09
    @Sava

    Za takve je bolja pravovremena profilaksa ali videću šta mogu da učinim.
  • @Srki

    10.11.2022 14:06
    Vidi se škola iz koje si potekao. Kada odgovor nemaš ti teze zameni.
  • Maja

    10.11.2022 14:01
    Mala korekcija,minimalna kazna je 10000 a max 30000 plus sudski troškovi.
    A sad policija naleće na ljude biciklom.Do juče su iši motorom s pričom kako ugrožavaju pešake.
  • Peraon

    10.11.2022 14:00
    Policiju treba podsetiti na 5i oktobar, kada su im iste takve kolege koje su talacile gradjane a mafijase preskakali i pomagali im molili za milost..steta sto im gradjani tada ,,oprostise". Samo kazem. Policija treba biti raspustena i reformisana..gomila poslusnika i kockastih parazita.
  • Zoolok

    10.11.2022 13:46
    Ovi sto voze bicikle po pesackoj zoni su isti kao oni sto voze aute po pesackoj zoni (ili motore, trotinete, stagod). Svi koji to rade su isti i svi treba da budu kaznjeni, da se opamete i prestanu.
  • /

    10.11.2022 13:40
    /
    Hahahahahahaha, e nek su i njih potkačili.
    Biciklisti su najbahatiji učesnici u saobraćaju. Na pešačkom ne staju pešacima a preleću preko pešačkog ko mutavi.
    Ko da ništa u glavi nemaju.
  • Napokon

    10.11.2022 13:37
    Da su se setili i to da urade kad god setam ili pustim deci ruku uvek na njih nalete sa biciklovima ili onim trotinetima uopste ne gledaju oko sebe niti ista jurcaju ko muve bez glave bar cemo moci na miru da prosetamo i ne razmisljamo o tome da li ce oni nekog udariti,a i da prolaze nema veze samo polako da voze al toga nema......
  • Jelena

    10.11.2022 13:36
    Moze
    Moze, al pod uslovom da kaznjavaju i pesake po biciklistickim stazama.
  • kole

    10.11.2022 13:20
    sns harac
    po svim evropskim gradovim moze da se vozi bickli, ovde ne moze, mozda da se sklone baste svih kafica i taj kiceraj, dalje mafijasi sto prakiraju kola tu.
    samo kazne i harac da se puni budzet da sns moze da krade
  • Sava

    10.11.2022 13:19
    @Vlada
    Vlado, hajde ti SLUCAJNO naleti na moje dete biciklom u pesackoj zoni gde trci pa ti ni policija nece pomoci.
  • Marko

    10.11.2022 13:12
    Potrebno je dopustiti da se vozi bicikl kroz celu pešačku zonu i završiti već jednom ovu farsu. Kolima se nema gde, ljudi u NS sve više voze bicikle. Dopušteno je već da se vozi kroz pola zone i nije za 10 godina bilo više od 1-2 nezgode, od kojih je jedna da je biciklista naleteo na potapajući stubić. Stvarno nema više poente, pogotovo tu gde policajac kažnjava, ulica je široka toliko da helikopter može da sleti, a ne da prođe biciklista.
  • sns-ovska

    10.11.2022 13:04
    milicija
    nema pametnijeg posla nego da za*ebava gradjane !
  • Sarkastični građanin

    10.11.2022 13:01
    Jeste, biciklisti su najveći problem saobraćaja u Novom Sadu. Treba ih istrebiti ili svesti na najmanju moguću meru. Narod se povampirio, hoće biciklom da ulazi u središte grada. Eto šta sve običnom čoveku moze pasti na pamet kada mu dozvoli vlast. Još i smetaju ovim vozačima džipova u centru grada.
    A sada ozbiljno. U gradu u kom su ograničili i to malo parking mesta na sat vremena parkiranja oni proteruju bicikliste. Koliko slučajeva u toku godine je bilo da je pešak stradao ili bio povređen na tom potezu od strane biciklista pa su oni rešili da rade ovu akciju? Umesto da odrede stazu za bicikle oni ih proteruju. Manje guzve bi bilo, čistiji vazduh, brze obavljanje obaveza.... Dajte više biciklova za iznajmljivanje pa da malo prodišemo. U ovoj drzavi izgleda niko ne pravi analize pre donošenja odluka.
  • Vlada

    10.11.2022 12:57
    1. Nema šta deca sama da jurcaju po pešačkoj zoni, to nije igralište.
    2. Centar Novog Sada nije pešačka zona. Ne može da nešto bude pešačka zona a da je u njoj u svakom trenutku parkirano 30-tak automobila i još 10-tak su u pokretu.
    3. Kad vlast prestane da rasprodaje sav raspoloživi prostor za bašte i napravi staze, biciklisti će poštovati propise.
  • Srki

    10.11.2022 12:55
    Hoce li kaznjavati i onog vlasnika ferrari koji vec godinama parkira na sred pesacke ispred Daltonke..
  • ns posmatrac

    10.11.2022 12:51
    Kaznjavanje
    Pa sto samo 5.000 din sto ne 100.000 ili bolje da zaloze bubreg.

    Kakva glupost.

    Kao da je najezda biciklista na Zmaj Jovinu pa sad treba da izadje 100 policajaca.

    Ako se biciklista krece brzinom pesaka ili malo vecom onda stvarno nema razloga za kaznjavanje.
  • Vesna

    10.11.2022 12:50
    O, konačno.Više se plašim biciklista koji jure po trotoarima i kolovozu.Na semaforu izleću neoprezno,brzo,ludo.Nemaju kacigu i fluoroscentni prsluk,noćna mora za vozače auta.Voze po sred kolovoza,naročito ujutro kad idu na posao.Nadam se da će ih novčane kazne prizvati pameti i da će poštovati saobraćajne znakove.Mada,trebalo bi tu još poraditi na zakonu u vezi biciklista i njihovom učešću u saobraćaju.
  • Marija

    10.11.2022 12:48
    Marija@gmail.com
    Uzas, pa gde onda ne mogu da voze? Dok hodam Zmaj Jovinom ulicom, biciklisti - dostavljači samo prozuje, tačno se čovek uplaši. Njegoševa puna kafića, nisam sigurna u kom gradu se na trgu može voziti bicikl.
  • Điro

    10.11.2022 12:47
    Bičikleto
    Policija trenira strogoću. Ne kažem da ne treba kažnjavati i bicikliste kada zgreše, ali Tu su najjači... Toliko mesta ima u gradu, gde bi trebalo kažnjavati bahate učesnike u saobraćaju, ali tamo nije udobno, mogu naletjeti na "velike mace". Parkiranje na sve strane, gde je zabranjeno, na trotoaru, na kolovozu, pored pešačkih prelaza, vožnja motorima po biciklističkim stazama, ima svega. Grad je postao horor a policija preslišava male bicikliste....
  • NN

    10.11.2022 12:44
    Biciklisti
    ... su dosadni kao komarci ali ako se na njima puni budžet e j... ga.
    Koliko je kretena u saobraćaju koji ne daju žmigavac, seku, uleću i gaze, a ovi se šilje na biciklistima, pošto tamo gde je stvarno potrebno intervenisati, ne smeju.
    Čim vide skuplja kola, okreću glavu ...
  • Starosađanin

    10.11.2022 12:43
    Mislite najgori gradonačelnik u istoriji Novog Sada je otišao za Bgd, više ne dolazi na posao biciklom i sada su počele kontrole biciklista u samom Centru?
  • Tulipan Dijasporac

    10.11.2022 12:31
    A ko kažnjava pandura na motoru,ili kako je pandur s motorom (ide na fosilna goriva) došao na mesto s kojeg kažnjava bicikliste (ne ispuštaju ugljen dioksid)?
  • Bogdan

    10.11.2022 12:30
    Most
    Veoma slicna situacina je bila pre 5-6 godina na Mostu slobode. Rezultat kažnjavanja je imao efekat samo u smislu punjenja budžeta. Niti se smanjio broj biciklista koji svakodnevno prelaze pomenuti most, niti je ista učinjeno da se tim istim biciklistima omogući prelazak istog na ispravan način. Tada se islo kod sudije za prekrsaje u Beocin. Kazna je iznosila 7000rsd plus 1000rsd teoskovi postupka.
    NAPREDNO!!!

  • novosadista

    10.11.2022 12:29
    e neka
    Konačno da i bicikliste počnu da kažnjavaju. Voze po trotoarima, u kontra smeru jednosmernim ulicama gde im nije dozvoljeno drugačije saobraćajnim znakom. Povrh toga kao da su na trkama formule 1. Čudi me da ih dosad roditelji sa bebama u kolicima nisu dosad bar jednom izdevetali. STOP TIRANIJI BICIKLISTA!!!!!!!
  • Dule

    10.11.2022 12:26
    Tuda samo pop moze kolima..

  • Marko

    10.11.2022 12:17
    Ooo sad kad krenu biciklisti ovde da komentarišu…. Idem da napravim kokice
  • Kimi

    10.11.2022 12:16
    M
    Dobro su se setili dok nekog nisu ubili
  • Joca

    10.11.2022 12:12
    Jesam za to da se biciklom ne sme kroz Zonu, ali takođe nisam za:

    - ulazak privatnih vozila
    - ulazak dostavnih vozila
    - ulazak službeno/privatnih Škoda na trg.
    - doterivanje vojnih oklopnih vozila (sa sve metalnim gusenicama)
    - izlaganje vatrogasne/policijske tehnike i vozila prilikom obeležavanja nekakvih praznika

    Problemi se rešavaju po gradaciji, od većeg ka manjem, a ne obrnuto!
  • Novosadista

    10.11.2022 12:09
    Od silnih basti kafica nema vise mesta ni za pesake, a ne bicikliste!
  • Lale

    10.11.2022 12:09
    Bravo za policiju! Ne bi bilo lose da ovakve akcije organizuju i po gradskim parkovima. Takodje, voznja bicikla po bulevarima je zabranjena a kod nas postaje trend
  • Nsadista

    10.11.2022 12:08
    Prioriteti
    Lako je udariti na bicikliste.


    Cekam dan kada ce saobracajna krenuti redom bulevarom Oslobodjenja, Patrijarha Pavla, Evrope, Rumenacka ... i da redom pise kazne za nepropisno parkirane, luksuzne, automobile.
  • Djordje

    10.11.2022 12:02
    Konacno!
    Da i biciklisti shvate da su ucesnici u saobracaju kao i svi drugi i da podjednako mogu da izazovu nezgode i povrede drugima.
  • Lala

    10.11.2022 11:59
    Saobraćaj
    Zabraniti svima saobraćaj u pešačkoj zoni sem pešacima. Ono je strašno šta se dešava i kako se vozi po pešačkoj zoni. Ti što žure neka idu putem a ostavite pešacima makar negde da budu sigurni
  • Cc

    10.11.2022 11:57
    Cc
    Za ovo podrska! U pesackoj zoni mnogi voze bicikle,el.trotinete...sto nije uredu za pesake!
  • miki

    10.11.2022 11:52
    to to
    Samo kažnjavajte, i treba....postali su nenormalni i primitivni, misle da mogu svuda i na sve načine. Meni kao nekad strastvenom biciklisti su se zgadili zbog bahate vožnje po gradu.....
  • Biba

    10.11.2022 11:46
    .
    Hoce li poceti da kaznjavaju one sto voze i parkiraju na pesackim stazama, one sto blokiraju desnu traku svake ulice sa dve trake, uz ili bez cetiri zmigavca, one koji parkiraju u raskrsnicama i na autobuskim stajalistima?
  • Bojan

    10.11.2022 11:44
    Tako je, pešačka zona je samo za popove i lopove!
  • Nn

    10.11.2022 11:43
    Povesti racuna
    I o jurcanju i divljanju po biciklistickim stazama. Bicikli i trotineti idu i do 40 na sat, cesto brze i od automobila. Sveopsta opasnost...
  • Dule

    10.11.2022 11:41
    Biciklisti su postali sekta koja misli da za njih pravila ne vaze..Evo licni primer. Pre neki dan idem autom i krecem se ulicom koja ima prvenstvo prolaza konkretno ulicom Laze Kostica idem iz prvaca daltonke prema spensu na raskrsnici kod Jasona na uglu sa Zeleznickom ulicom biciklista ide zeleznickom iz pravca bulevara prema centru grada ja nailazim na raskrsnicu znaci ja imam prednost vozim polako a on dolazi putem i na samoj raskrsnici naglo krene da skrece desno isto prema spensu u tom momentu on odjednom skrece i preko pesackog prelaza nastavlja prema zeleznickoj znaci sa puta odjednom on postaje bickl na pesackom u jednoj sekundi i da sam ga udario naslov bi bio bahati vozac udario biciklistu na pesackom.Ne mogu bicillisti tako da se ponasaju nije saobracaj samo za njih stvoren.
  • Mile

    10.11.2022 11:41
    Podržavam.
  • g pen

    10.11.2022 11:39
    Hoce li kaznjavati pesake po biciklistickoj stazi?
  • ex chapman

    10.11.2022 11:25
    policija?
    to bi mogli da rade i komunalci, kad ih vec placate
    ali ovo je dobro - bicikl JE vozilo i ne moze se njime kroz pesacku zonu, park, po trotoaru isl. isto vazi i za trotinete - nadam se da i njih kaznjavaju
    btw zasto policija ne izrice odmah mandatne kazne na licu mesta?
  • Ne vozim bajs

    10.11.2022 11:25
    Ali...
    Otkad znam za sebe ko god vozi bajs u pesackoj zoni je maksimalno korektan i pazi na ostale.Ovo je jos jedan klasican lopovluk koji je drzava odobrila. Fujcina!
  • Pokojni Toza

    10.11.2022 11:16
    Pod hitno da se reguliše vožnja skuterom! Oni su najveća napast za sve učesnike u saobraćaju. Voze po Bulevaru pa pređu na biciklističku pa na trotar i onda preseku isti Bulevar preko ostrva sve sa slušalicama u ušima bez rasvete?!?!
  • Sava

    10.11.2022 11:10
    tako treba
    Potpuno pozdravljam ovaj potez policije. Voze kao manijaci po centru, par puta se moglo desiti da udare dete. Ako je pesacka zona onda je pesacka. Gurajte bicikl! To isto vazi i za dunavski park !!!
  • Pesak

    10.11.2022 11:09
    Sklonite bašte kafića iz Zmaj Jovine i Dunavske ulice, biće mesta i za bicikliste i pešake i 2 drvoreda
  • pera

    10.11.2022 11:07
    treba im love, propo tigar
  • Milan

    10.11.2022 11:06
    Konačno, po pešačkoj zoni, gde ima puno malo dece, ne treba da ljudi voze bicikle. Nije džaba pešačka zona.
  • Комша

    10.11.2022 11:04
    Ленштине једне. Сели у центар и кажњавају рају на бајсу, а не смеју ни да погледају џипаџије који се паркирају где год стигну.
  • Bojan

    10.11.2022 11:04
    ...
    I treba.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna